Alla inlägg under mars 2011

Av islandstokan - 1 mars 2011 18:09

Usch, idag var en sådan där hopplöst dålig dag. Blev grinig på Rósa när hon var så där extra tjafsig när jag skulle sitta upp - tog ett par minuter eftersom hon började gå/backa/snurra så fort jag fick foten i stigbygeln. Sedan var jag på så dåligt humör att ingenting funkade när vi skulle träna på banan och det blev bara pannkaka av alltihop  


Volterna blev till päron, traven var obalanserad och hon saknade helt framåtbjudning samtidigt som hon stundtals bara ville springa ifrån arbetet. Hon kändes stelare än vanligt så kanske hade hon lite träningsvärk? Gick emot både hand och skänkel och kaxade till och med lite. Inte alls likt henne!


Jag red i och för sig på nytt bett idag (tredelat med fasta ringar) som jag köpte på mässan i söndags, men jag kan inte tänka mig att hon skulle bli sådan av bettet eftersom hon går bra på både rakt med fasta ringar och vanligt tredelat annars.


Antagligen berodde allt på mitt humör... Nåja, nya tag i morgon!

Skapa flashcards