Direktlänk till inlägg 30 november 2011

Ulliga skapelser

Av islandstokan - 30 november 2011 01:00

Video från en uppfödare i Grästorp. Den med lite svart på nosen och vit svanstipp är ju bara för underbar, eller vad säger ni? Fast underbara är de ju allihop så klart...


Har jag sagt att jag gärna vill föda upp Ragdolls någon gång i framtiden?  

 
 
Frida

Frida

30 november 2011 09:49

Den var ju riktigt söt! Roligt när det blir lite speciella mönster :)

Svar: Jag tror den blev ganska mild, för idag känns förkylningen bättre.

Precis, rena lyxlivet :)

Antagligen, de har bara hört att alla går på turridning och rids rakt fram, men det finns ju så mycket mer hästar.

Man får väl testramla av en gång och se vad som händer :P

Jaha, jag tänkte att den fyller man ju i när man kommenterar, men det gjorde man visst inte hos dig :) Jag skickar ett mail!

http://guffiframidfelli.blogg.se

 
Alexandra

Alexandra

30 november 2011 21:19

Det där ulliga små filuerna var bra söta, synd man är allergisk!

Sv: Tack för ditt stöd, jag ska verkligen ta tag i detta nu och få det utrett. Får se om jag kan ta prover på fredag i så fall då min pojkvän kommer imorgon kväll. Då kan han vara med. Jag brukar må hemskt dåligt efter också och känner mig svimfärdig ett bra tag. Hoppas verkligen på att finna problemet!

http://barefootangel.blogg.se

 
Qodrofenia med ridtravare i fokus!

Qodrofenia med ridtravare i fokus!

30 november 2011 21:22

sv:vi får sällan dåliga balar och får vi det så kommer han ju och byter då han har bytesgaranti på allt fodret han säljer. aldrig några problem.vilket är jätte skönt.

Det går jätte bra att fråga vad det kostade.Problemet är att jag har ingen aning hahaha..Vi har ju grejat med det i omgångar så att säga så det har blivit mindre summor här och där.Dyrt har det dock inte varit. stenarna och skorna i golvet är ju begagnade så att säga så de kostade ju inte en spänn.Och vi har återanvänt en hel del virke också som blivit över och varit fint från andra saker vi byggt om på gården.=)
mvh/Q

http://qodrofenia.bloggplatsen.se

 
ullis

ullis

1 december 2011 20:33

Grattis! Vilken fin julklapp du fått! Nästa år tycker jag att du ska "få" Daladis =) eller varför inte redan i påsk? =)

Fy så läskigt en spark på låret kan inte heller vara skönt, gick något sönder? Nej jag känner mig inte helt överlycklig över att denna häst är i samma hage som austri, det känns varken tryggt för mig eller austri. Jag funderar allvarligt att flytta honom därifrån, antingen för alltid eller bara över julen, jag känner mig helt snurrig och vet inte vad jag ska göra med austri, jag känner så olika och jag vill ju göra det bästa för austri. Hur blev du av med den sparkande hästen i ditt stall???

http://austri.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av islandstokan - 5 maj 2013 17:41

Om någon råkat missa det så har min blogg flyttat till annan plats, nu finner ni mig här: http://videungens.wordpress.com   Nu uppdaterar jag hyfsat regelbundet så se till att lägga till adressen i er Bloglovin (eller liknande) så missar ni inget...

Av islandstokan - 19 april 2013 20:30

Jag har bestämt mig för att flytta bloggandet till en reklamfri domän, så nu får ni se till att lägga till den här bloggen i er BlogLovin': http://videungens.wordpress.com/ ...

Av islandstokan - 19 april 2013 16:45


Idag var det dags för Rósa att få sommardojor på fötterna (äntligen!), men klantig som jag är hade jag tagit fel på tågtiderna och hann inte ut i tid till hovslagaren skulle komma, så J var snäll och tog in Rósa åt mig. Jag har tur som står i ett sta...

Av islandstokan - 18 april 2013 21:55


Idag har det blåst väldigt friskt. Jag hade planer på att rida men bestämde mig istället för att följa med och titta på när  J (som jag står inackorderad hos) skulle rida för dressyrtränare. Det var intressant att se något annat än islandsridning f...

Av islandstokan - 16 april 2013 20:54


Ovido - Quiz & Flashcards