Direktlänk till inlägg 13 september 2011

Matchat

Av islandstokan - 13 september 2011 18:37




Eftersom jag är riktigt shoppingsugen just nu, men också helt pank, satte jag ihop lite outfits i kollage istället och passar på att bjuda på lite inspiration inför hösten:

Grått & Vinrött

(Rósas färger)


 

Brunt & Orange

(Eyjas färger) 

 
 
Alexandra

Alexandra

14 september 2011 09:40

Så härliga färger, jag gillar verkligen det vinröda schabraket.
Vart hittade du den stickade tröjan på bild två?

http://barefootangel.blogg.se

 
ullis

ullis

14 september 2011 21:15

åå ser att du också hittat fin utrustning! Vist var bootsen coola jag hade ingen aning om att det fanns så snygga!

http://austri.bloggplatsen.se

 
ullis

ullis

14 september 2011 21:16

hehe* nu skriver jag hundra inlägg till dig känne rjag, men måste ändå säga att den bruna stickade tröjan var riktigt snygg!

http://austri.bloggplatsen.se

 
Frida

Frida

14 september 2011 21:38

Är de skorna på första bilden från Mountain Horse? Isåfall har jag sånna och de är jättehårda! Man måste nog gå in dom ordentligt först, men jag måste ha massa plåster för att inte få skavsår av dom. Så jag har tagit mammas gamla Eccoskor istället, mycket bekvämare att rida i på vintern :)

http://guffiframidfelli.blogg.se

 
Anna

Anna

14 september 2011 22:50

Jag som är "brun-o-man" tycker om det bruna/oranga;) Hi hi!!

Svar:Idag har vi haft regn till och från. Ska dock bli bättre imorgon:) Så jag håller tummarna att det blir regnfritt när jag ska rida;) Hi hi!!

Tabasco tycker inte heller att det är så roligt att stå inne. Han går ju på lösdrift och står endast inne om han är svettig efter hoppträning eller ridning i ridhus. Hoppträningen är på kvällen så då får han stå inne den natten..och accepterar det som tur är:D Är det extremt dåligt väder...storm eller mycket regn står han också inne på natten. Det går också bra:D Men annars trivs han jättebra inne i sitt vindskydd;) Tokhästen!!!

Jo, min mamma fick tag på en specialvetekudde som jag inte har sett tidigare. Den är superbra!!!! Har lagt ut en bild på bloggen. Ska se om jag kan får min kära man att ta kort på den när jag har den på mig sedan. Då ser man ordentligt hur den ser ut:D

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av islandstokan - 5 maj 2013 17:41

Om någon råkat missa det så har min blogg flyttat till annan plats, nu finner ni mig här: http://videungens.wordpress.com   Nu uppdaterar jag hyfsat regelbundet så se till att lägga till adressen i er Bloglovin (eller liknande) så missar ni inget...

Av islandstokan - 19 april 2013 20:30

Jag har bestämt mig för att flytta bloggandet till en reklamfri domän, så nu får ni se till att lägga till den här bloggen i er BlogLovin': http://videungens.wordpress.com/ ...

Av islandstokan - 19 april 2013 16:45


Idag var det dags för Rósa att få sommardojor på fötterna (äntligen!), men klantig som jag är hade jag tagit fel på tågtiderna och hann inte ut i tid till hovslagaren skulle komma, så J var snäll och tog in Rósa åt mig. Jag har tur som står i ett sta...

Av islandstokan - 18 april 2013 21:55


Idag har det blåst väldigt friskt. Jag hade planer på att rida men bestämde mig istället för att följa med och titta på när  J (som jag står inackorderad hos) skulle rida för dressyrtränare. Det var intressant att se något annat än islandsridning f...

Av islandstokan - 16 april 2013 20:54


Ovido - Quiz & Flashcards