Direktlänk till inlägg 7 oktober 2011

Åhaga hästmässa

Av islandstokan - 7 oktober 2011 21:21

Det blev en sväng till hästmässan idag i alla fall, jag lyckades till och med släpa med sambon så jag hade sällskap.


Först höra jag på en föreläsning om allemansrätten, vilket ju är ett väldigt hett diskussionsämne just nu. Intressant att höra lite mer på det juridiska planet.


Sedan kikade jag lite på en clinic med Anders Eriksson. Utställarna verkade vara färre i år, vilket var trist. Kanske lika bra eftersom jag inte direkt har någon pengar att tala om just nu...

 

Hittade en galet snygg väst från Gersemis höst-/vinterkollektion som jag gärna hade köpt om jag hade haft en tusenlapp över:

 

Givetvis vinröd.


En sak köpte jag faktiskt, en värmelotion med aloe vera till mig själv så jag har något att smörja min ömma nacke och rygg med.


Tar itu med alla kommentarer i morgon, just nu känner jag mig ganska trött, så jag ska nog ta och parkera mig i TV-soffan fram till läggdags. Ha en bra helg allesammans!

 
 
Frida

Frida

8 oktober 2011 10:15

Varför bor aldrig jag i närheten av en hästmässa? :/

http://guffiframidfelli.blogg.se

 
Linda

Linda

8 oktober 2011 12:58

Jag skulle också vilja komma ut på nå liknande, träffa folk och se på lite grejor och allt.

Ang inlägget vad som är negativt med häst kan vara att man inte alltid kan göra spontana saker, rätt som det är måste man hem och fylla på hö eller vatten.

En annan negativ sak just med vintern är alla kläder man måste ha på sig, det blir så himla tjockt och klumpigt, jag kommer ALDRIG upp barbacka med vinterkläder!

http://www.mittangsull.blogg.se

 
Frida

Frida

8 oktober 2011 13:35

Svar: Åh! Nu satte du verkligen ord på vad jag tänkt, men har inte hittat vad orden. Ja, han är som en förvuxen fölunge :)

Det skulle jag gärna göra :) Men du bor väl långt ner?

http://guffiframidfelli.blogg.se

 
Ingen bild

Natalie

9 oktober 2011 09:51

Jag ska dit idag. Ska titta på Birgitta Freter och Lars-Åke Johansson. :-)
Jag kollade på Anders Eriksson förra året, men blev inte särskilt imponerad av honom tyvärr.

 
ullis

ullis

12 oktober 2011 16:49

åå så spännande det låter!
Sa dem något som är värt att veta om allemansrätten?

http://austri.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av islandstokan - 5 maj 2013 17:41

Om någon råkat missa det så har min blogg flyttat till annan plats, nu finner ni mig här: http://videungens.wordpress.com   Nu uppdaterar jag hyfsat regelbundet så se till att lägga till adressen i er Bloglovin (eller liknande) så missar ni inget...

Av islandstokan - 19 april 2013 20:30

Jag har bestämt mig för att flytta bloggandet till en reklamfri domän, så nu får ni se till att lägga till den här bloggen i er BlogLovin': http://videungens.wordpress.com/ ...

Av islandstokan - 19 april 2013 16:45


Idag var det dags för Rósa att få sommardojor på fötterna (äntligen!), men klantig som jag är hade jag tagit fel på tågtiderna och hann inte ut i tid till hovslagaren skulle komma, så J var snäll och tog in Rósa åt mig. Jag har tur som står i ett sta...

Av islandstokan - 18 april 2013 21:55


Idag har det blåst väldigt friskt. Jag hade planer på att rida men bestämde mig istället för att följa med och titta på när  J (som jag står inackorderad hos) skulle rida för dressyrtränare. Det var intressant att se något annat än islandsridning f...

Av islandstokan - 16 april 2013 20:54


Ovido - Quiz & Flashcards