Direktlänk till inlägg 5 april 2012

Glöm inte tävlingen!

Av islandstokan - 5 april 2012 13:03

Har ni inte redan bidragit med er gissning till Gissa fölet-tävlingen, så är det hög tid att göra det nu! En stor portion ära och beröm står på spel och ju fler som gissar desto roligare tycker jag det är, så var inte blyga!


Även ni som aldrig kommenterar ett skvatt utan läser bloggen i tysthet tycker jag att ska vara med, det krävs ju faktiskt bara en liten kommentar där kön, färg och födelsedatum ska stå med och en sådan kommentar tar inte mer än en halv minut att skriva, det kan ni väl ändå skänka mig? Pretty please!


Klicka här för att komma till tävlingen!

 
 
Titti

Titti

5 april 2012 16:42

Sv: I fjol blev det 3 ston och i år ser det ut att bli nåt liknande. Man får vara nöjd med det man får,det är ju bara andra säsongen han betäcker i Sverige. Ska bli skoj att se de små sen. Man hoppas han lämnar fina avkommor :)

http://livetpavischan.blogg.se

 
Titti

Titti

5 april 2012 16:44

När var det åxå ja,det glömde jag ;) Första tjejen ska komma nån gång i slutet på maj lr början på juni. Sen är det inget bokat datum m de andra,man vet ju inte.De kan ju ångra sig åxå..

http://livetpavischan.blogg.se

 
Julia

Julia

6 april 2012 08:20

Har redan gissat!

Sv: Ja, äppelgrönt är snyggt!

http://ohjuliet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av islandstokan - 5 maj 2013 17:41

Om någon råkat missa det så har min blogg flyttat till annan plats, nu finner ni mig här: http://videungens.wordpress.com   Nu uppdaterar jag hyfsat regelbundet så se till att lägga till adressen i er Bloglovin (eller liknande) så missar ni inget...

Av islandstokan - 19 april 2013 20:30

Jag har bestämt mig för att flytta bloggandet till en reklamfri domän, så nu får ni se till att lägga till den här bloggen i er BlogLovin': http://videungens.wordpress.com/ ...

Av islandstokan - 19 april 2013 16:45


Idag var det dags för Rósa att få sommardojor på fötterna (äntligen!), men klantig som jag är hade jag tagit fel på tågtiderna och hann inte ut i tid till hovslagaren skulle komma, så J var snäll och tog in Rósa åt mig. Jag har tur som står i ett sta...

Av islandstokan - 18 april 2013 21:55


Idag har det blåst väldigt friskt. Jag hade planer på att rida men bestämde mig istället för att följa med och titta på när  J (som jag står inackorderad hos) skulle rida för dressyrtränare. Det var intressant att se något annat än islandsridning f...

Av islandstokan - 16 april 2013 20:54


Ovido - Quiz & Flashcards