Direktlänk till inlägg 7 juli 2011

Hemma igen

Av islandstokan - 7 juli 2011 20:34

Sådär ja, nu är jag hemma igen! Operationen gick bra, kunde åka hem redan igår kväll som tur var. Men gissa vem som åkt på en jäkla förkylning? Som att inte en öm mage vore nog...Suck, min vanliga tur!


Nu ska jag vila och hoppas att jag är tillräckligt frisk för att åka ut till stallet snart (om någon dag), jag längtar något fruktansvärt efter att få krama och pussa på Rósa och Eyja!

 
 
natalie

natalie

7 juli 2011 21:07

får man fråga vad det är op. du har gjort? =) hoppas du slipper smärtan snart =(

http://n-rongvall.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Natalie

8 juli 2011 09:45

Skönt att det har gått bra och att du är hemma igen!

SV: Ja det är tur att Rósa är lättlastad. Men nu är vi på gång! Jag har iallafall inte hållt på fyra timmar någon av dagarna... :-)

 
Linda

Linda

8 juli 2011 14:57

Härligt att det gick bra :) Nu får du krya på dig!

http://www.elmo.cybersite.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av islandstokan - 5 maj 2013 17:41

Om någon råkat missa det så har min blogg flyttat till annan plats, nu finner ni mig här: http://videungens.wordpress.com   Nu uppdaterar jag hyfsat regelbundet så se till att lägga till adressen i er Bloglovin (eller liknande) så missar ni inget...

Av islandstokan - 19 april 2013 20:30

Jag har bestämt mig för att flytta bloggandet till en reklamfri domän, så nu får ni se till att lägga till den här bloggen i er BlogLovin': http://videungens.wordpress.com/ ...

Av islandstokan - 19 april 2013 16:45


Idag var det dags för Rósa att få sommardojor på fötterna (äntligen!), men klantig som jag är hade jag tagit fel på tågtiderna och hann inte ut i tid till hovslagaren skulle komma, så J var snäll och tog in Rósa åt mig. Jag har tur som står i ett sta...

Av islandstokan - 18 april 2013 21:55


Idag har det blåst väldigt friskt. Jag hade planer på att rida men bestämde mig istället för att följa med och titta på när  J (som jag står inackorderad hos) skulle rida för dressyrtränare. Det var intressant att se något annat än islandsridning f...

Av islandstokan - 16 april 2013 20:54


Ovido - Quiz & Flashcards