Direktlänk till inlägg 4 september 2011

Helgpaus

Av islandstokan - 4 september 2011 12:54

 

Jag känner att jag varit mer död än levande denna helg. Trött som vanligt. Rósa var också jättetrött i fredags så det är lika bra att hon får vila ett par dagar.


Fick med sambon ut på tur i förrgår alltså, men varken Rósa och Fraendi, som han red, var speciellt pigga utan gick och släpade hovarna efter sig trots att det annars brukar vara mycket spring i dem.


Resten av dagen kommer spenderas i soffan med en bok, men jag ska försöka ta mig ut på en promenad också eftersom vädret är så fint. Jag gillar verkligen söndagar, hela världen stannar liksom av lite.

 
 
Linda

Linda

4 september 2011 20:30

Och jag hatar söndagar! Blir så deppad!

Dock älskar jag hösten, guuud så härligt. Blir en helt annan människa :) Mycket gladare.

Sv: Damaskerna funkar jättebra, är supernöjd. Jag har tänkt använda dessa även när jag rider rätt ut i skogen, DÅ vet jag inte hur de håller eller sitter men det lär väl synas ;)

http://www.mittangsull.blogg.se

 
Janina

Janina

4 september 2011 21:40

Skönt att få vila lite :)

SV:
Ingen veterinär har tittat på henne eller röntgat, det tänker jag ta som en sista utväg. Eller om jag märker att hon börjar få ont.
Gick igenom en liknande grej med Vinka och veterinären hjälpte ingenting.

Bra ska det bli, såfort vi hittar rätt.

http://jannefix.blogspot.com

 
Alexandra

Alexandra

5 september 2011 08:48

Du kanske ska låta henne vila ett tag, det skulle kunna vara pälssättningen som spökar? Ge henne en liten längre vila och se hur hon reagerar sen.

http://barefootangel.blogg.se

 
ullis

ullis

8 september 2011 12:47

Kan inte annat än hålla med! söndagar är bäst, då känns det verkligen som att man får lov att sitta i soffan och ta det lugnt utan dåligt samvete =)

http://austri.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av islandstokan - 5 maj 2013 17:41

Om någon råkat missa det så har min blogg flyttat till annan plats, nu finner ni mig här: http://videungens.wordpress.com   Nu uppdaterar jag hyfsat regelbundet så se till att lägga till adressen i er Bloglovin (eller liknande) så missar ni inget...

Av islandstokan - 19 april 2013 20:30

Jag har bestämt mig för att flytta bloggandet till en reklamfri domän, så nu får ni se till att lägga till den här bloggen i er BlogLovin': http://videungens.wordpress.com/ ...

Av islandstokan - 19 april 2013 16:45


Idag var det dags för Rósa att få sommardojor på fötterna (äntligen!), men klantig som jag är hade jag tagit fel på tågtiderna och hann inte ut i tid till hovslagaren skulle komma, så J var snäll och tog in Rósa åt mig. Jag har tur som står i ett sta...

Av islandstokan - 18 april 2013 21:55


Idag har det blåst väldigt friskt. Jag hade planer på att rida men bestämde mig istället för att följa med och titta på när  J (som jag står inackorderad hos) skulle rida för dressyrtränare. Det var intressant att se något annat än islandsridning f...

Av islandstokan - 16 april 2013 20:54


Ovido - Quiz & Flashcards